All Logistics is een Transport & Diensten bedrijf dat zowel op Bedrijven als Particulieren gericht is, maar het is meer dan dat!

 

We hebben specifieke diensten ontwikkeld om zo een bijdrage te leveren aan bedrijven die actief zijn in de leveringssector en de ontwikkeling van hun e-commerce.

 

All Logistics heeft onder meer diensten op maat ontwikkeld voor grootwinkelbedrijven uit de voedseldistributie. Dit betekent dat we met hen hebben kunnen samenwerken om zode omvang van leveringen te verhogen en hun tijdsvensters uit te breiden, teneinde hun klanten een betere dienstverlening aan te bieden.

 

In dit kader beschikken we uiteraard over een registratie bij het FAVV en hebben we niet alleen de vereiste en wettelijke vervoersvergunningen maar ook alle vereiste verzekeringen.

Nos Services

livraison permisB

Leveringen met voertuigen rijbewijs B

Tot 20 m3 met of zonder laadklep

livraison camion

Vervoer en leveringen met voertuigen rijbewijs C

livraison frigo

Leveringen met voertuigen met gecontroleerde temperatuur

tournée logistique

Logistieke organisatie van rondes

chauffeur

Het inzetten van tweetalige chauffeurs naargelang uw behoeften

déménagement Belgique

Déménagements

met of zonder Lift tot de 7e verdieping

stockjage

Opslag

Korte of lange termijn

chauffeur

Het inzetten van chauffeurs: wat houdt dit juist in ?

Het inzetten van chauffeurs is een door ons speciaal ontwikkelde dienst voor bedrijven die zowel een voertuigenpark als een team van chauffeurs al hebben.

 

Deze dienst is gericht op het versterken van uw teams, of om het hoofd te bieden aan welbepaalde drukke leveringsperiodes die geen langlopende verbintenissen toelaten, dit alles tegen een correcte prijs, en indien u uitsluitend nood hebt aan chauffeurs en niet aan voertuigen.

Vaak hebben deze bedrijven ons opgenomen in hun dagelijkse structuur om zo uiteenlopende problemen te verhelpen.

 

Een dergelijke samenwerking laat onze klanten trouwens toe om gemakkelijker en op een positieve wijze aan de verlofaanvragen van hun werknemers tegemoet te komen.

 

Het is belangrijk om erop te wijzen dat het hier absoluut niet gaat om een dienst van het «Interim» type dat onder een welomschreven reglement valt. Indien u beroep doet op een van onze medewerkers dan hebt u de garantie dat deze persoon uw structuur en werking kent.  Indien een van onze medewerkers uw voertuig gebruikt dan ligt het voor de hand dat u een zekere garantie krijgt in geval van schade waar deze persoon aansprakelijk voor zou zijn.

Hoe gaan we in de praktijk te werk ?

Wanneer u beroep doet op onze diensten, en na het opstellen van een bestek, zal een van onze Logistieke verantwoordelijken een van uw medewerkers vergezellen tijdens de leveringen om zo uw manier van werken te analyseren, en dit zo vaak als nodig. Het spreekt vanzelf dat u voor deze «opleidingen» niet wordt gefactureerd.

 

Zodra onze verantwoordelijke uw werkmethode heeft geassimileerd, is hij verantwoordelijk voor het doorgeven hiervan aan onze medewerkers.

We kunnen u zelfs helpen indien een van uw medewerkers niet in staat zou zijn om zijn taken uit te voeren en u dit op het laatste moment heeft meegedeeld (afhankelijk van onze mogelijkheden en bepaalde voorwaarden).

 

Een wederzijdse samenwerking brengt de volgende voordelen met zich mee voor u:

  • Flexibiliteit
  • Tweetalige chauffeurs die uw structuur kennen
  • Controle van uw transportkosten
  • De mogelijkheid om het hoofd te bieden aan de afwezigheden van uw medewerkers
  • Een vereenvoudigde administratie (gedetailleerde, maandelijkse factuur)
logistique
Hebt u vragen? Aarzel niet om ons contactformulier te gebruiken